Pastila de joi – 12 iunie

Dupa o pauza de minivacanta, revenim cu pastila de joi, despre copii, femei si servicii financiare!

harley

 

Cel mai viral clip indian, inscris si la festivalul de saptamana viitoare de la Cannes, prezinta un nou-nascut gata sa utilizeze toate functionalitatile internetului.. din prima clipa a vietii sale, dand un nou sens expresiei “digitally native”.

Spotul este realizat pentru MTS Telecom si este [putin] cam ciudat 🙂 Interesanta este insa abordarea in comunicare: spotul a fost initial lasat la “furat” pe internet, prin postarea pe BitTorrent, inainte de lansarea oficiala de catre companie.

Un alt brand de telecom, de data aceasta in State, vorbeste despre influenta pe care o pot avea parintii asupra alegerilor de profesie facute de tinerele fete. Campania Inspire her Mind propusa de Verizon este bazata pe un insight interesant ce arata ca multe dintre fete renunta la o cariera de tip STEM (Science, Technology, Engineering, Math) in trecerea din copilarie spre viata adulta.

Pe langa spotul TV, campania include si un minisite dedicat Inspire her mind [http://www.verizon.com/powerfulanswers/inspirehermind/] care ridica semne de intrebare cu privire la inclinarea parintilor de a gandi in categoriile “fetite in roz cu papusi” vs “baieteii in albastru cu masinute” .

Ramanem in zona feminina, cu un produs cosmetic, dar si cu motociclete 🙂

Kiehls se pregateste sa lanseze la propriu un nou produs.. in spatiu 🙂 si isi invita clientele sa i se alature:

Mai multe aici.

Harley Davidson, un brand asociat de obicei cu barbati solizi imbracati in piele neagra, decide sa adreseze mai mult si segmentul feminin: Harley-Davidson-Women.

Si incheiem cu un documentar despre cat este de scump sa fii sarac, cu American Express care introduce termenul “unbanked”

Mai multe despre campanie aici.

 

 

Pastila administrata de Ioana Sigarteu, membru IAA YP.