IAA Young Professionals organizează Seara YP dedicată Experienţei de cumpărare la raft şi în online

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP dedicată Experienței de cumpărare la raft și în online, marți, 28 noiembrie, ora 19:00, la sediul IAA House.

Dezbaterea va urmări modul în care strategiile de retail marketing ale marilor jucători din piața din România reușesc să se diferențieze la raft şi în online pentru a crea o experienţă de cumpărare aparte.

“Vrem să descoperim ce se ascunde dincolo de execuțiile cu care interacționăm în offline și online și să vedem strategia din spate. Va fi interesant de aflat cum reușesc companiile să atragă consumatorii și pe ce baze. Ce studii și comportamente legate de consumator determină oamenii de marketing să creeze anumite campanii. Această ediție a Serii YP, ultima din acest an, va urmări modul de diferențiere al brandurilor pentru a influența decizia de cumpărare”, declară Iulia Niculae – Președinte IAA Young Professionals România.

Seara YP dedicată experienței de cumpărare la raft și în online îi va avea ca invitați pe:

 

  • Andreia Diaconu (Team Leader Vânzări P&G România). Cu o experiență de 12 ani în industria FMCG și 3 în alte zone ale domeniului public și privat, Andreia a dezvoltat strategia de trade marketing pentru 9 tări din Balcani pentru branduri puternice precum: Fairy, Lenor, Ace, Mr Proper, Pampers, iar de 4 ani coordonează echipele de vânzări (P&G și distribuitor) din comerțul tradițional românesc;

 

  • Laurențiu Dumitrescu (Managing Partner, Digital Star). Are o experiență de 8 ani în mediul online și tot atâția ani de antreprenor cu agenția de publicitate interactivă Emblem, în portofoliul căreia s-au aflat clienți precum: Banca Tiriac, UniCredit, HVB Bank, UniCredit Tiriac Bank, Piraeus Bank, Intesa Sanpaolo Bank, Interamerican, Real-Hypermarket, Coty, HVB Banca pentru Locuințe sau Elancyl.

 

  • Irina Butnaru (Marketing Team Leader – CRM, Digital, PR, REWE România – Penny Market). Are o experiență de peste 7 ani în marketing și comunicare, iar de peste 2 ani coordonează departamentul de Marketing – CRM, Digital, PR, în cadrul REWE România;

 

  • Alexandru Bejan (Chief Marketing Officer – Vonino Corporation). Alexandru vine cu o experiență de 5 ani în marketing digital și alți 4 în domeniul producției publicitare digitale. De-a lungul carierei a gestionat activitățile de marketing de pe piețele internaționale, unde Vonino Corporation activează și a implementat programe de customer care, programe de marketing afiliat și a dezvoltat campanii de co-branding alături de Orange, Emag, Auchan, STC, Flanco, Digicel sau Euronics.

 

 

În cadrul Serii YP, invitații vor dezbate teme precum: retail experience, exemple de bune practici, campanii axate pe tradiţional marketing, influenţa digital marketing-ului asupra experienţei de cumpărare, campanii din perioada sarbatorilor, activari in-store, trenduri şi tendinţe.

La eveniment sunt așteptați studenţi şi tineri profesionişti interesați de ultimele noutăţi din marketing, comunicare și publicitate, dar și specialiști din industria de retail.

Participarea este gratuită şi se realizează completând formularul de înscriere.

Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.

Acest eveniment este susținut de editura Publica.