Advice da startul la Adverting Week BUCHAREST- o saptamana dedicata in intregime advertisingului si marketingului de top

Advertising Week, întalnirea anuală a comunităților creative, proiect organizat de Advice Students, va avea loc între 23 și 28 noiembrie sub conceptul Future Advertising. Dăm startul înscrierilor la seria de conferințe, workshop-uri, seminarii și ateliere, formularele de înscriere la evenimente fiind disponibile pe www.advertisingweek.ro.

Aflati mai multe din comunicatul oficial:

Cu ajutorul partenerilor și colaboratorilor noștri din București, ne propunem, la prima ediție din acest an, să mapăm cele mai interesante locuri din oraș: de la start-up-uri, ateliere de creație, studio-uri foto, hub-uri, până la bristo-uri și mini cafenele de colț, iar împreună să descoperim povești adevarate de business. Printre locațiile participante enumerăm: UniCredit Tower, Connect Hub, Maison 13, Dizainăr, ArCub și La Follie.

Pentru că cele mai bune sfaturi sunt primite de la oamenii care lucrează de ceva vreme în industria creativă, o parte dintre speakerii prezenți în anul acesta vor fi: Elisabeta Moraru – Industry Manager la Google, Anca Nuță – Communication Director și First Vice President la UniCredit Țiriac Bank, Ruxandra Ichim – Creștemidei.ro, Tereza Tranaka – Managing Partner la Oxygen PR, precum și Ioana Șopov – Freelance Illustrator & Graphic Designer.

Cele mai importante subiecte ale agendei se regăsesc sub umbrela Future Advertising – viziune și inovație.

”Ne dorim ca în această primă ediție a Advertising Week să descoperim împreună cu participanții ce înseamnă viitorul în industriile creative și în advertising. E timpul ca studenții și tinerii profesioniști aflați la început de drum să înceapă să cunoască din ce în ce mai bine posibilitățile de dezvoltare ale acestui segment în viitor. E important să știe către ce se îndreaptă și cum pot fructifica cunoștințele acumulate: fie în companii, fie pe cont propriu ca antreprenori.” – Andreea Popescu, Project Manager al proiectului.

Principalul obiectiv al Advertising Week este de a facilita drumul oricărui aspirant către industria creativă și marketingul de top. Prin intermediul seriei de evenimente pe care le organizăm ne dorim să construim în timp o comunitate deschisă. Accesul la educația alternativă este misiunea organizației noastre.

kv-ld