10 – cele mai puternice campanii sociale

S-a incheiat un an cu multe campanii sociale. Tocmai de aceea m-am gandit sa ilustrez in randurile ce urmeaza, campaniile sociale cu cel mai puternic impact asupra populatiei:

1. “Speed kills”

social1

2. “Stop the violence: don’t drive drunk”

social2

3. “The back seat is no safer. Belt up”

social3

4. “Your child is what you eat”

social4

5.”What you waste in 2 minutes is what she lives on for 2 days”

social5

6. “Childhood ends when work begins”

social6

7. “Liking isn’t helping”

social7

8. “Tailgating isn’t worth it”

social8

9. “For some. It’s Mt. Everest.”

social9
10. “Give a hand to a wildlife”

social10

In concluzie, ce face ca o campanie sa aiba un impact puternic asupra publicului? In mod evident, aceasta trebuie sa socheze intr-un fel.
Asa cum am observat in campaniile prezentate, unele branduri fac apel la emotiile noastre, iar altele ne prezinta faptele si ne lasa pe noi sa tragem concluziile.

Pastila a fost administrata de Oprea Adriana, membru IAA Young Professionals.