Pastila de late joi, 9 octombrie

…e despre un brand care ne dorim să-l avem în România la fel cum îşi doresc locuitorii oraşelor mici să vină McDonalds la ei în oraş – Netflix, desigur.

netflix

 

Dar pentru că mai avem până atunci, hai să vedem cum s-a lansat gigantul serviciu de conţinut video la cerere (Video on Demand)  în Franţa, cu o campanie semnată de Ogilvy (sper că vă mai amintiţi câte ceva din franceza din generală J ):

 

 

Netflix – Inspiré Par Vous

Aflăm din presa de specialitate că în prímele două săptămâni de la lansare aveau deja peste 100 de mii de subscriberi,  dat fiind faptul că prima lună este oferită gratuit.

Ştiu, spotul nu ţipă creativitate şi lipseşte, cel puţin pentru moment, umorul cu care Netflix ne-a obişnuit de-a lungul timpului. Campaniile cele mai reuşite le găsim tot acolo unde piaţa şi industria sunt mai mature, cum ar fi Watching Ahead:

 

sau Holiday Tree Topper:

 

Canadienii  de la DDB Vancouver au venit cu o altă abordare în campania You Gotta Get It To Get It :

 

În final, vă las cu Get Watching, al celor de la Fallon UK:

 

Pastila de azi a fost administrată de Anca Frecăţeanu, membru IAA YP.