One Day@The Geeks, training și competiție creativă pentru copywriteri la început de drum

The Geeks, agenție de comunicare ce reunește competențe de strategie, creație și implementare digitală, lansează proiectul One Day@The Geeks, o competiție creativă adresată celor care doresc să înceapă o carieră în creație publicitară. La finalul proiectului, cei mai buni dintre cei selectați pentru a participa la ziua 0 a proiectului, vor avea șansa să se alăture echipei The Geeks.

Proiectul One Day@The Geeks este structurat în două etape. Prima etapă se desfășoară sub forma unei competiții online. În cadrul acestei etape, cei interesați trebuie să se înscrie și să trimită soluțiile lor la brief-ul de creație aflat pe pagina oneday.thegeeks.ro  

În urma acestei etape, 15 dintre aplicanți vor fi selectați pentru a petrece o zi de workshop alături de membri agenției The Geeks.

În cea de-a doua etapă a proiectului, împreună cu echipa The Geeks, aplicanții selectați vor trece prin procesul complet al producerii unor concepte creative pentru mediul digital, de la înțelegere a brief-ului de client, structurare a procesului strategic și creativ, lucratul în echipă și prezentare a conceptelor.

“Atunci când am organizat inteviuri de angajare, am remarcat cu oarece tristețe că, între specialiștii buni din industrie, există și persoane cu ani de experiență în agențiile de comunicare, care nu au trecut niciodată printr-un proces complet: de la strategie de comunicare la creație, apoi la implementare și execuție. Prin urmare, sunt incapabili să distingă între o idee de strategie, o idee de creație sau o idee execuțională. Nu pot urmări firul roșu al unei idei și nu pot astfel să creeze campanii integrate, bazate pe idei care contribuie la obiectivele de business clienților”, a declarat Costin Radu, Managing Partner, The Geeks.

“Din acest motiv, ne-am propus ca la fiecare proces de recrutare să contribuim, cât de puțin, la schimbarea acestei situații, specifică industriei. Astfel, prin One Day@The Geeks îi invităm pe o parte dintre cei care aplică pentru un job de copywriter să vadă exact cum este structurat procesul de gândire la noi în agenție și, chiar dacă nu ajung să lucreze la noi, pleacă din această interacțiune cu un model de lucru, pe care – dacă îl consideră util – îl pot aplica oriunde ar ajunge să lucreze în comunicare”, a completat Costin Radu.

“Scopul One Day@The Geeks, dincolo de recrutare, este acela de a expune juniorii la un tip de proces creativ care îi ajută să treacă de la “nu știu exact care e ideea, dar o să arate super tare pe roz” la “premisa de la care pleacă ideea mea este…”. Un junior copywriter care poate gândi pe brief, plecând de la premisele acestuia, are darul de a scuti de dureri de cap o mare parte din brainstorming-urile la care vor participa în viitor”, a declarat Miruna Antonescu, Senior Creative Planner la The Geeks.

Datele importante ale proiectului:

Deadline-ul de trimitere a soluțiilor la brief: 31.10.2013, ora 23.59
Anunțarea participanților selectați: 4.11.2013
One Day@The Geeks – Ziua 0: 9.11.2013

Informații detaliate cu privire la proiect pot fi găsite la adresa http://oneday.thegeeks.ro

 


Înființată în 2010, The Geeks este o agenție ce reunește competențe de strategie în comunicare, creație și implementare web. În cei 3 ani de la înființare, agenția a dezvoltat proiecte pentru mărci precum Vodafone, Petrom, Samsung, Fairy, Ariel, Lenor, Wella, Pantene, Groupama Asigurări, Mercador.ro, Pilot Frixion, Nescafe, BCR, Doncafe, IQads, Muzeul Național de Istorie Naturală “Grigore Antipa”  sau World Vision, câștigând premii pentru cea mai bună campanie a anului, cea mai bună comunitate, cea mai bună aplicație de Facebook sau cel mai bun design al anului la cele mai importante festivaluri locale de comunicare digitală, precum și premii de eficiență în comunicare în cadrul festivalului Effie România.