Lansare Marketing Tribe

Lansare Marketin TribeMarketing TRIBE reprezintă o invitație destinată celor care sunt gata să se asocieze pentru a seta trendul în materie de MarCom și pentru a schimba modul în care produsele / serviciile “vorbesc” consumatorilor înainte de a-și produce efectele.

Prin intermediul catalogului Marketing TRIBE, IAA YP Cluj își dorește să contribuie la dezvoltarea mediului local de MarCom, facilitând conexiunea dintre specialiștii de marketing & comunicare din companii şi agențiile / companiile furnizoare de servicii de marketing & publicitate. Catalogul cuprinde segmentarea specializată a furnizorilor de servicii de MarCom, date de contact actualizate a 66 de agenţii, precum şi articole de specialitate. Acesta este distribuit gratuit specialiștilor din MarCom-ul clujean.

Evenimentul de lansare “Marketing Tribe” va avea loc în data de 23 ianuarie 2013, orele 18:30, la Hotel Golden Tulip din Cluj Napoca. Evenimentul va debuta cu un discurs pe tema aplicaţiei teoriei triburilor în MarCom, susţinut de omul din spatele proiectului „Romanii sunt destepţi” – Sebastian Olar, Copywriter McCann Erickson-, urmat de lansarea catalogului “Marketing Tribe” precum şi de alte surprize. A doua parte a evenimentului va fi dedicată networking-ului şi degustării de vinuri rafinate.

“Catalogul face parte dintr-o serie de iniţiative gandite de IAA YP Cluj, prin care ne dorim să contribuim la dezvoltarea mediului local de MarCom. Astfel, ideea de trib reprezintă o invitaţie la asociere, adresată specialiştilor de marketing din companii ce activează in diverse sectoare de activitate şi agentiilor/companiilor  furnizoare de servicii de MarCom, cu scopul de a genera idei magnet, care le diferenţiază produsul, inspira piaţa şi setează noi standarde în industrie, contribuind astfel la dezvoltarea acesteia. Conţinutul catalogului se axează pe subiectele identificate în urma unei analize efectuate de către echipa IAA YP Cluj în rândul a 100 de specialişti de MarCom. Astfel, catalogul cuprinde segmentarea specializată a furnizorilor de servicii de MarCom, date de contact actualizate a 66 de agenţii, precum şi articole de specialitate” spune Victor Gavronschi, managerul proiectului.

Accesul la eveniment se face pe baza de invitaţii, în limita locurilor disponibile. Invitaţiile pot fi solicitate la adresa: iaa.yp.cluj@gmail.com.

Proiectul “Marketing Tribe” este organizat de IAA YP Cluj, cu sprijinul:

Parteneri: AV Media, Creatica, Imagine Tact, Impress, Ink Design, Pablo, Koncept Advertising, Nasii, Okian, 7th Sphere, Mihai Şerban, La Galleria, Photo Romania, Cluj Cowork, ZeListMonitor, JCI, Vin de Vie, Golden Tulip Ana DomeTrend Communication;

Parteneri Media: Evenimente in Cluj, TR Reporter, Transilvania Live, CityNewsZiua de Cluj, Clujlife, OrasulCluj, I love Cluj, Revista Bulevard.