CompetițIAA a ajuns la finalul editiei a 5a!

Cea de-a cincea ediție a CompetițIAA s-a incheiat cu succes. Concursul oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch plătit în fața a trei clienți importanti: BCR, La Fantana si HTC Romania.

Pentru a putea participa în CompetițIAA 5, studenții si-au făcut propria lor “agenție” si au fost anunțati în cadrul unei sesiuni de debriefing de clientul pentru care vor lucra. Prezentările finale, atunci când echipele au avut șansa să își dovedească performanța în fața celor trei clienți, a avut loc in perioada 20 nov – 5 decembrie.

Pe langa cei trei clienti: BCR, La Fantana si HTC Romania, echipele finaliste au avut provocarea si unui brief bonus, pentru Teach For Romania.

Castigatorii CompetitIAA editia a 5-a sunt:

Marele premiu HTC – echipa The roof (Călărașu Mihaela-Andreea / Costea Luca / Georgescu Karla)

Marele premiu BCR – echipa BraiNeed (Bora Alina / Hojda Monica / Lența Anca-Ioana)

Marele premiu La Fântâna – echipa Empire Ad (Ioana Bibiță / Ilenia Amancei / Georgiana Bălăceanu / Stănescu Radu) Marele premiu Teach for Romania – echipa MA`AD (Oana Rădulescu / Carmina Pohonțu / Ana Volintirescu/ Andreea Velicoiu / Arina Lazăr)

Premii speciale:

Premiul special „La Fântâna” pentru entuziasm de brand – echipa Hephaistos (Andrei Păduraru / Păstrăvanu Ioana / Daniel Sărdan / Alexandrina Rîpă)

Premiul special pentru cel mai bun design de prezentare – echipa CNC(Ruxandra Ciucă / Alexandra Coancă / Carmen Niculescu)

Premiul special pentru cea mai bună cercetare făcută în cadrul unui brief – echipa Buzz Advertising (Georgiana Opreanu / Laura Stan / Sergiu Cristian Tiulimeanu / Șuteu Adrian / Nistor Maria Luminița)

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu clienți reali și testarea abilităților în domeniu, echipeleau fost sustinute si prin sesiuni de training si de mentorat cu specialiști în comunicare.