Agenția The Public Advisors lansează concursul pentru organizații studențești: „Strategia vine la cutie”

The Public Advisors lnseaza primul concurs dedicat exclusiv organizatiilor studentesti. Pe numele sau „Strategia vine la cutie”, competitia este dedicata tuturor studentilor care isi doresc ca organizatia din care fac parte sa devina mai vizibila, mai cunoscuta, mai puternica.

București, 24 septembrie: The Public Advisors lansează primul concurs dedicat exclusiv organizațiilor studențești. Pe numele său „Strategia vine la cutie”, competiția este dedicată tuturor studenților care își doresc ca organizația din care fac parte să devină mai vizibilă, mai cunoscută, mai puternică. Premiul cel mare constă într-o strategie de comunicare nou nouță pentru anul 2014, creată special pentru organizația câștigătoare de către o echipă de consultanți The Public Advisors.

Competiția a început pe 23 septembrie 2013, se va desfășura pe durata a 6 săptămâni și se va încheia pe 04 noiembrie 2013 prin desemnarea marelui câștigător. La final, concursul va avea 3 organizații câștigătoare. Pentru organizația de pe locul I se va realiza o strategie de comunicare și se va oferi suport în implementarea acesteia. În plus, 5 membri ai organizației respective vor participa la un Social Media Management training by The Public Advisors. Pentru organizația de pe locul II vor fi oferite 5 internship-uri pentru 5 membri și 5 locuri în cadrul trainingului. Oganizația de pe locul III va câștiga 5 locuri la Social Media Management training.

„Prin acest concurs dorim să ne implicăm activ în formarea profesioniștilor de mâine din industria noastră. Observăm mereu un gap între multitudinea de cunoștințe teoretice primite în facultate și abilitățile practice atât de necesare în meseria de specialist în comunicare și relații publice.

Organizațiile stundențești au un rol decisiv în micșorarea acestei distanțe și sunt, de cele mai multe ori, liantul, locul de tranziție în care „studentul” începe să devină „profesionistul”. Acesta este motivul pentru care ne dorim să fim cât mai aproape de aceste organizații, ajutându-i să intre mai repede în contact cu realitățile vieții de agenție de comunicare. În plus, sperăm cu ocazia aceasta să cunoaștem și noi oameni talentați și pasionați pe care, de ce nu, să-i cooptăm pe viitor în echipa noastră”, declară Raluca Mihălăchioiu, General Manager & Founder The Public Advisors.

Pentru a câștiga marele premiu pus la bătaie de The Public Advisors, organizațiile concurente trebuie să dea dovadă de multă creativitate și perseverență. Pașii care trebuie parcurși de fiecare organizație participantă sunt:

1. Să solicite de la The Public Advisors o cutie goală
2. Să umple cutia cu cele mai ingenioase și inspirate obiecte care îi reprezintă
3. Să aducă cutia plină la sediul The Public Advisors unde vor fi și fotografiați
4. Să dea dovadă de creativitate și ingeniozitate în promovarea online a cutiei și implicit a
organizației lor

Concursul se va desfășura pe perioada 23 septembrie – 04 noiembrie pe pagina de Facebook a agenției: facebook.com/ThePublicAdvisors