landing-page-competitiaa-6

S-a lansat CompetițIAA 6!

Adună-ți echipa de războinici creativi și intră în lupta brief-urilor!

Bataliile finale sunt aproape!

 

Editia a sasea a proiectului CompetitIAA se apropie de final. Pitchurile finale au fost stabilite:

  • IAA Romania – 18 Noiembrie (Bucuresti+Cluj)
  • Visa (prin programele de educație financiară Banii pe Net și Bani IQ) – 18 Noiembrie (Bucuresti+Cluj)
  • Gillette – 22 Noiembrie (Bucuresti)
  • Sykes – 22 Noiembrie (Cluj)
  • Accesa – 22 Noiembrie (Cluj)
  • Untold – 22 Noiembrie (Cluj) + 23 Noiembrie (Bucuresti)
  • Banca Transilvania – 24 Noiembrie (Cluj)

Ne vedem la pitch!

Prima parte a proiectului CompetitIAA editia a 6a a luat sfarsit. Iar echipele finaliste sunt:

Bucuresti:

MA’AD

Kankers

Onions Ads

The Intellagency (Intelligence Agency)

AdDirection

WattNow

FairMagic

The Challenge

Millennial Marketing

Musketeers

Digital Xpression

Empire AD

BranDay

Cluj:

OhMyAd!

Transylvania Advertising

TheWave

DAIS

Korner

Elysian

Chibrid

Vision Media

Digitalents

Unconventional Republic of Advertising

Luna Advertising

NExTVision

FabriKa

eniGma

MIX Agency

Flashlight

Românașii marketiști

Goodfellas

Felicitari tuturor participantilor si mult success in continuare echipelor finaliste!

CompetiţIAA este concursul care oferă studenților oportunitatea unei experiențe complexe și unice de a transpune în realitate pasiunea pentru marketing și comunicare. Și nu oricum, tinerii studenți și masteranzi vor susține, în bătălia finală, un pitch în fața companiilor de top partenere.

Pentru ce companie/brand poți lupta?

Companiile partenere la ediţia 6 sunt războinici celebri în rândul brandurilor de succes în România, dar și dincolo de hotare: Accesa, Banca Transilvania, Visa (prin programele de educație financiară Banii pe Net și Bani IQ), IAA Romania, Gillette, Sykes și Untold.

Care sunt pașii pentru a lupta și cuceri CompetițIAA 6?

  1. Cheamă-ți cei mai buni ostași și formează o echipă de 3-5 luptători.
  2. Completezi cu forță și curaj formularul de înscriere. Închidem porțile pe 21 octombrie, 23:59.
  3. Formularele de înscriere vor fi analizate și pe baza lor vor fi înnobilate 28 de echipe care să lupte în etapa următoare.
  4. Fiecare echipă aleasă pe sprânceană primește câte un brief de la una dintre cele șapte companii partenere, pe 27 octombrie. Brief-urile sunt răsfirate prin tragere la sorți. Fie ca soarta să facă cele mai reușite combinații!
  5. Fiecare echipă are 2 săptămâni în care își scoate armele de atac pentru rezolvarea brief-ului, își construiește strategia și se pregătește pentru lupta finală: pitch-ul!
  6. Marea confruntare are loc în fața companiilor pentru care luptă echipele. După prezentări, ele dețin puterea de alegere și desemnează un câștigător (echipă) pentru fiecare brief.

Ce răsplată îți aduce lupta sau de ce să intri în CompetițIAA?

  • Fiecare echipă câștigătoare primește un premiu de 500 de euro;
  • Training și ateliere creative care susțin echipele în soluționarea brief-urilor;
  • Mentorat pe întreg parcursul competiției;
  • Șansa, demnă de invidiat, ca ideea propusă să fie implementată;
  • Oportunități de internship;
  • Feedback constructiv din partea companiilor;
  • O bilă albă în CV;
  • Networking cu oameni valoroși din domeniul care te pasionează.

 

P.S. Cea de-a șasea ediție a proiectului CompetițiAA și-a extins teritoriul: se va desfășura în paralel atât în București, cât și în Cluj.

Pentru o bătălie dreaptă, asigură-te că ai citit termenii și condițiile!

Data limită pentru înscrieri: 21 octombrie

Testimoniale

Am colaborat cu oameni cu o experienta mult mai vasta ca a mea de la care am avut ce invata si sunt sigur ca reprezinta o lectie importana pentru viitor si pentru formarea mea profesionala.

„Ma bucur pentru ca am participat la aceasta competitie deaorece am avut oportunitatea sa observ indeaproape mediul business din Romania si tot ceeea ce presupune acest lucru.

Am colaborat cu oameni cu o experienta mult mai vasta ca a mea de la care am avut ce invata si sunt sigur ca reprezinta o lectie importana pentru viitor si pentru formarea mea profesionala.”

 Filote Ana Madalina, finalista CompetitIAA 2.0

Andrei StanCompetitIAA a fost o adevarată provocare. Organizarea concursului a fost profesionistă, iar participarea la pitch-ul de selecție intensă. Intensă pentru că am avut parte de competitori serioși, puternici și astfel satisfacția caștigării concursului a fost mare.

Internship-ul a durat doar 4 luni, dar rămâne o experiență importantă pentru toți din echipă. Partea de CSR, la care am lucrat cu BCR, cred că este cea mai frumoasă ramură a PR-ului. Iar când ți se aprobă un proiect ești în al 9-lea cer. Cea mai importantă campanie la care am lucrat, BCR Summer Job, a avut o ediție cu creșteri spectaculoase, câștigând și premii cum ar fi Locul I la WebStock (aplicații Facebook) și Locul II la PR Awards în 2012. Din păcate am aflat asta din întâmplare.

Per total, CompetitIAA este un proiect pe care îl recomand oricui vrea să urmeze o carieră în comunicare.

Andrei Stan, ADvolution

A fost una dintre experințele care mi-au schimbat viața și m-au facut mai încrezător în forțele proprii, și în potențialul meu creativ. Am realizat în urma acestui concurs că direcția mea în viață este alta decat cea a facultății pe care am absolvit-o, în sensul că nu cred că voi lucra într-o multinațională pe partea financiară, dar cu siguranță îmi va atrage atenția un post în departamentul de comunicare, marketing sau P.R.

Drumul în acest concurs nu a fost cel mai simplu pe care l-am parcurs vreodată, ba dimpotrivă a fost plin de încercări, de idei gândite, regândite sau abandonate, în care am muncit cu multă seriozitate și pasiune în incercarea de a realiza ceea ce ne propuneam. Am învățat să lucrez în echipa la un alt nivel decât până acum, și am închegat relații autentice și durabile care ne-au învățat să ne punem fiecare dintre noi, ceea ce aveam mai bun pentru binele comun.

Și, deși satisfacția financiară nu a fost pe măsura așteptărilor, ca experiență CompetitIAA va rămâne un eveniment major din viața mea profesională.

Spun asta din suflet și sper să vă înscrieți în număr cât mai mare la această competiție majoră și să vă implicați cât se poate de mult. Ideea principală este să vă ghidați dupa principii și să aveți o organizare, dar în același timp când vine vorba de creativitate să veniți cu multe idei cât se poate de originale și să nu vă limitați în niciun fel imaginația tânără și debordantă. Asta ne-a ajutat pe noi să câștigăm.

Mult succes!
Radu-Klaus Petri din echipa câștigătoare a primei ediții CompetitIAA – Advolution

CompetitIAA a fost ceva foarte gras pentru mine, în sensul că mi-a oferit de toate: nopți de studenție cu râsete la propriile noastre idei, vecini deranjați (desigur!), ore nedormite din ambiția de a face prezentarea în prezi (doar PowerPoint este atât de desuet!), mers la croitor să ne facem toți papilloane trăznite pentru pitch-ul de final, iar apoi… munca de după.Adică evenimente, redactat comunicate de presă și, bucățica noastră preferată, pus creierul pe bigudiuri încercând să găsim strategii de a ajunge cu mesajele noastre la publicurile-țintă.

Și mi-a mai adus imaginea unui copac înghețat de pe aleea mea la întoarcerea acasă după o noapte de brainstorming.

Raluca Nechita, ADvolution

Iată cum au decurs edițiile anterioare: