CompetitIAA

CompetițIAA este una dintre cele mai intense experiențe din publicitate, pe care o oferim anual tinerilor pasionați de marcomm.

Provocăm studenţii şi masteranzii la Marketing şi Comunicare, sau la discipline conexe, să vină în fața unor clienți reali, cu brief-uri reale și, mai ales, cu mult entuziasm și creativitate.

Înscrierea nu este condiţionată de experienţă în domeniu, ci doar de dorinţa de a învăța și de a experimenta provocările unei campanii făcute ca la carte.

Temerarii se organizează în echipe și își asumă diverse roluri, pentru a funcționa ca o adevărată agenţie de publicitate. Ei vin cu ideile și cu dorința de a experimenta și de a cunoaște oameni noi. Noi plusăm cu traininguri, mentorat, suport și premii motivante pentru cele mai bune campanii realizate în cadrul proiectului. Rezultatul? Super-echipe, idei proaspete, clienți fericiți și un proces educațional în care toată lumea are de câștigat!

Iată cum au decurs edițiile anterioare:

Testimoniale

Andrei StanCompetitIAA a fost o adevarată provocare. Organizarea concursului a fost profesionistă, iar participarea la pitch-ul de selecție intensă. Intensă pentru că am avut parte de competitori serioși, puternici și astfel satisfacția caștigării concursului a fost mare.

Internship-ul a durat doar 4 luni, dar rămâne o experiență importantă pentru toți din echipă. Partea de CSR, la care am lucrat cu BCR, cred că este cea mai frumoasă ramură a PR-ului. Iar când ți se aprobă un proiect ești în al 9-lea cer. Cea mai importantă campanie la care am lucrat, BCR Summer Job, a avut o ediție cu creșteri spectaculoase, câștigând și premii cum ar fi Locul I la WebStock (aplicații Facebook) și Locul II la PR Awards în 2012. Din păcate am aflat asta din întâmplare.

Per total, CompetitIAA este un proiect pe care îl recomand oricui vrea să urmeze o carieră în comunicare.

Andrei Stan, ADvolution

Radu Klaus PetriA fost una dintre experințele care mi-au schimbat viața și m-au facut mai încrezător în forțele proprii, și în potențialul meu creativ. Am realizat în urma acestui concurs că direcția mea în viață este alta decat cea a facultății pe care am absolvit-o, în sensul că nu cred că voi lucra într-o multinațională pe partea financiară, dar cu siguranță îmi va atrage atenția un post în departamentul de comunicare, marketing sau P.R.

Drumul în acest concurs nu a fost cel mai simplu pe care l-am parcurs vreodată, ba dimpotrivă a fost plin de încercări, de idei gândite, regândite sau abandonate, în care am muncit cu multă seriozitate și pasiune în incercarea de a realiza ceea ce ne propuneam. Am învățat să lucrez în echipa la un alt nivel decât până acum, și am închegat relații autentice și durabile care ne-au învățat să ne punem fiecare dintre noi, ceea ce aveam mai bun pentru binele comun.

Și, deși satisfacția financiară nu a fost pe măsura așteptărilor, ca experiență CompetitIAA va rămâne un eveniment major din viața mea profesională.

Spun asta din suflet și sper să vă înscrieți în număr cât mai mare la această competiție majoră și să vă implicați cât se poate de mult. Ideea principală este să vă ghidați dupa principii și să aveți o organizare, dar în același timp când vine vorba de creativitate să veniți cu multe idei cât se poate de originale și să nu vă limitați în niciun fel imaginația tânără și debordantă. Asta ne-a ajutat pe noi să câștigăm.

Mult succes!
Radu-Klaus Petri din echipa câștigătoare a primei ediții CompetitIAA – Advolution

Raluca NechitaCompetitIAA a fost ceva foarte gras pentru mine, în sensul că mi-a oferit de toate: nopți de studenție cu râsete la propriile noastre idei, vecini deranjați (desigur!), ore nedormite din ambiția de a face prezentarea în prezi (doar PowerPoint este atât de desuet!), mers la croitor să ne facem toți papilloane trăznite pentru pitch-ul de final, iar apoi… munca de după.Adică evenimente, redactat comunicate de presă și, bucățica noastră preferată, pus creierul pe bigudiuri încercând să găsim strategii de a ajunge cu mesajele noastre la publicurile-țintă.

Și mi-a mai adus imaginea unui copac înghețat de pe aleea mea la întoarcerea acasă după o noapte de brainstorming.

Raluca Nechita, ADvolution

Filote Ana MadalinaAm colaborat cu oameni cu o experienta mult mai vasta ca a mea de la care am avut ce invata si sunt sigur ca reprezinta o lectie importana pentru viitor si pentru formarea mea profesionala.

„Ma bucur pentru ca am participat la aceasta competitie deaorece am avut oportunitatea sa observ indeaproape mediul business din Romania si tot ceeea ce presupune acest lucru.

Am colaborat cu oameni cu o experienta mult mai vasta ca a mea de la care am avut ce invata si sunt sigur ca reprezinta o lectie importana pentru viitor si pentru formarea mea profesionala.”

 Filote Ana Madalina, finalista CompetitIAA 2.0