Top 5 cele mai eficiente campanii in 2016

WARC 100 este un serviciu online ce prezinta cele mai bune practici de publicitate si insight-uri oferite de branduri de top din lume. Acesta isi propune sa urmareasca si sa clasifice cele mai eficiente campanii.

Asadar, cele mai bune 5 campanii de marketing din 2016 sunt:
1.          Penny the Pirate, OPSM from Australia – pentru a creste gradul de constientizare a sanatatii ochilor copiilor din Australia, OPSM a lansat prin intermediul Saatchi&Saatchi, “Penny Pirate”, prima carte si aplicatie gratuita pentru copii.

2.          #LikeAGirl, Always’ Global campaign – Leo Burnett a urmarit sa schimbe sensul expresiei “like a girl”, transformandu-l intr-un simbol al emanciparii femeilor din intreaga lume. Videoclipul a fost distribuit de 1 milion de ori intr-o luna.

3.          Project Architeuthis, America’s Navy from USA  –  Lowe Campbell Ewald a creat o campanie integrata in vederea recrutarii de candidati pentru U.S. Navy. (un exemplu bun de microtargetare in cadrul campaniilor de marketing)

4.    Intermarché — Inglorious Fruits and Vegetables – Marcel Worldwide a abordat problema risipei de alimente, care ajunge la 100 milioane de tone pe an in UE.

5.          Live Test Series, Volvo from Sweden

Pastila administrata de Oprea Adriana, membru IAA Young Professionals.