ProudYP: Grig Anton – Cărți, oameni, natură, motoare și sport.

  1. asl pls

Salutări, deși mă cheamă Anton-Grigore Giurgiu, lumea se simte mai confortabil să-mi spună  „Grig”. Merg pe 27 de ani, sunt în IAAYP din Mai, anul asta și tare îmi plac oamenii de aici. Mi-am dat seama că am multe de învățat de la fiecare.

Înainte să aplic, am stat și am analizat puțin posibila relație dintre mine și IAAYP.

proudyp

Și da, am ajuns la concluzia că vreau să aplic.

 

  1. Scurtă poziționare – brand personal – top 3 atribute

Unul dintre atributele mele constă în a nu pune presiune asupra mea. Cum așa? Nu-mi place stresul. Știu, știu. Lucrez într-un domeniu în care se întâmplă des și se cere să lucrezi eficient sub presiune, dar deseori am preferat să realizez ceva calitativ și de interes. Am observat că de multe ori, în agenții se cere o execuție rapidă, dar și calitativă. În condițiile acestea, îmi este un pic greu să cred că s-ar mai putea realiza ceva eficient și calitativ, dat fiind faptul că totul se cere pe „bandă rulantă”.

Cred că în momentul în care ajungem să punem presiune asupra noastră, nu mai ținem cont și de celelalte aspecte, care pot fi la fel de importante, pe lângă toate acestea ajungem să ne inhibăm chiar și creativitatea. Iar de nu mă credeți, puteți accesa acest studiu realizat în 2016, care susține cele de mai sus.

Un alt atribut pe care l-am dezvoltat, constă în empatie. Chiar zilele trecute am vorbit cu un prieten despre asta.

Imaginează-ți că te afli la o petrecere, la cineva acasă. Dansezi, mai razi, se mai întâmplă câte ceva, apoi te duci în bucătărie. Fie pentru puțînă relaxare, sau pentru alți oameni. De obicei, discuțiile profunde, interesante au loc in bucătărie. Acum, cred că fiecare dintre noi are nevoie de o „bucătărie” pentru a ne înțelege. Sigur, nu spun să o folosim constant, de multe ori depinde și de context. Ceea ce vreau să susțin, este că avem nevoie să ne ascultăm fiecare, înainte de a sări la concluzii.

Cât despre al treilea, am să-l rezum la faptul că-mi place să învăț. Îmi place să fiu printre oameni și îmi place să le ascult poveștile. Și știu că mereu am ce învață de la fiecare.

 

  1. Care este principalul tău defect?

Cred că principalul meu defect este că-mi place să mă implic în prea multe activități.

 

  1. Care este motto-ul tău?

Have no fear of perfection – you’ll never reach it. – Salvador Dali

 

  1. Care sunt eroii tăi preferați din marcomm?

Mi-am ales eroii în funcție de ceea ce m-au învățat.

Când am lucrat prima oară în domeniu, am avut șansă de un internship pe pozita de Junior/Marcomm, am avut ocazia de a lucra alături Emilia Muscalu – Marketing Manager – Coface, care mi-a făcut introducerea în lumea această de marcomm, dar și complexitatea ei.

Philp Kotler, prin cartea să Marketing from A to Z, dar și Matthew Willcox, care vorbește în cartea sa „The Business of Choice: Marketing to Consumers’ Instincts”, despre psihologie și marketing, într-un mod onest și sincer.

  1. Care este campania ta preferată din RO/ afară?

Ok. Campania care mi-a atras cel mai mult atenția din ultima perioada este cea realizată de Mccann Romania pentru Bihor Couture.

 

 

De ce? Pune accent pe tradiție, și prin intermediul reclamei, mi-am regăsit una dintre valori.

 

  1. Ce calități admiri cel mai mult la un AM / Brand Manager?

În urma experienței mele, voi enumera câteva aspecte care nu mi-au plăcut neapărat:

  • atitudinea de tipul „eu sunt mai presus că voi” sau cum îi mai spun eu: „aroganța de prost gust”. Nu cred că funcția face omul, ci invers.
  • lipsa de implicare în relație cu echipa. Consider că un manager are nevoie nu numai de atitudine, perseverență, deschidere, dar și de relaționare cu echipa sa.

Înțeleg că suntem oameni, și cu toții avem nevoie să învățăm și să ne adaptăm, dar cred că e mai important să plecăm cu o ușoară deschidere și să experimentăm, să nu mai privim lucrurile spre perfect, dar și să comunicăm.

  1. Ce calități admiri cel mai mult la un om de creație?

Poate transforma ceva ce este inestetic, în ceva ce poate fi mișto. Intoleranța sa la plictiseală, curiozitatea constantă. Poate că pentru mulți, un creativ pare a fi imatur, nu. El doar își exprimă copilul interior.

 

  1. Care este super puterea ta?

Cred că super puterea mea se rezumă mult la a fi om. Cu toate defectele și calitățile sale.

 

  1. Ce hobby-uri ai?

Cărți, oameni, natură, motoare și sport.

 

  1. Daca ai fi făcut altceva, în ce domeniu ți-ar plăcea să activezi?

Cred că regie sau teatru.

 

  1. Unde ți-ar placea să trăiești și de ce?

Mi-ar plăcea sa am un loc al meu, undeva în Maramureș. Îi fain acolo.

  1. Ce apreciezi cel mai mult la prietenii / colegii / oamenii din jurul tău?

Am mai multe de spus aici, dar ce apreciez cel mai mult la oameni este curajul de a fi.

 

PS1: Ce personaj din desene animate ai vrea să fii și de ce?

Cred că Flash, din DC. Știu, cei din Marvel sunt mai țări. Dar mă gândesc că aș fi putut fi prezent mai peste tot, și aș fi evitat toată aglomerația de dimineață și de după amiază din București.

PS2: Care este bancul tău favorit?

Un copil optimist si unul pesimist il asteapta pe Mos Caciun.

Copilul pesimist e sigur ca nu o sa primeasca mare lucru, copilul optimist nu mai poate de incantare si abia asteapta sa vada darurile.

Bun. vine Mosu’, copilul pesimist primeste super-cadouri: trenulete, masinute, ciocolata, tot ce i-ar fi putut trece prin cap. Copilul optimist primeste… o balega. Se intalnesc copiii si schimba impresii: Pesimistul: -Mai, eu am primit un trenulet, da’ nu e prea mare, o masinuta, da’ nu e culoarea pe care o vroiam, si ciocolata, da’ e cu lapte si fara alune…” si asa mai departe.

Optimistul rade incantat: – Mai, eu am primit un cal, da’ nu-l gasesc!

PS3: Descrie o zi normală din viața ta folosind doar emoji.

?