Pastila de joi… pentru vineri seara.

Am incercat sa surprind campanii cat mai inovative, la nivel de produs si abordare.

Iata:

Coca-Cola shares double happiness, cu un can.

Cola, din nou. De data asta, da intrebuintare unui lucru aparent de unica folosinta. Campania s-a petrecut undeva in Vietnam. E fun si nu e rau nici pentru mediu, nu?

Heineken ne invita sa drink more. Sau vrea sa zica ca sa bei mai multe beri poate fi ceva constructiv?

http://inhabitat.com/heineken-wobo-the-brick-that-holds-beer/

Cum ar fi sa petreci o noapte in ikea?  Ei bine, cativa australieni au aflat. Ikea a incheiat un parteneriat cu Airbnb, astfel ca pe 31 august cei care vor participa la un mini-concurs  vor avea șansa sa doarma intr-una dintre camerele: ‘Rustic Charm’, ‘Inner City Living’ si ‘Modern Elegance’. Fiecare camera costa 11$, iar experienta va fi una memorabila.

Mic dejun la pat and stuff.

Cum vi se pare ideea? Mai multe detalii despre promoție găsiți direct pe Airbnb.

Si inca ceva care mi-a placut tare. Apropo de Cannes Chimera si Ice Bucket Challenge.

 

Pastila administrata de Andreea Balta, membru IAA YP.