Pastila de Craciun

Iaata ca a venit si Craciunul! Va uram si noi Sarbatori fericite, IAA YP style, cu o pastila de sezon 🙂

craciunyp

 photo by Iulia Trandella (membru IAA YP)

Care au fost brandurile care au intampinat sarbatorile in modul cel mai creativ? Cateva campanii pe retelele sociale au fost cu siguranta memorabile:

1. ASDA – supermarket britanic – a folosit intr-un mod smart Vine-ul:

 

 2. Ted Baker – fashion – a organizat o adevarata vanatoare de comori (hmm, elfii mosului in acest caz) folosind indicii si harti pe Instagram.

tedselfie

 

 

3. Samsung foloseste tot Vine pentru a inghesui in cele 6 secunde intreg spiritul Craciunului

 

4.Food Xmas: McDonalds si Denny’s asociaza pe Twitter simbolurile craciunesti cu produsele oferite:

mcxmasdennys

 

5. Oxford Communications provoaca lumea pe Twitter sa le aprinda luminitele festive si sa le schimbe culorile prin folosirea unor hashtaguri dedicate:

oxmastree

 

Am amintit de Twitter, Instagram, chiar si Vine, insa nimic de Facebook. Asa ca incheiem cu pagina Minionilor, care te provoaca la un concurs de „pulovere urate”, dar ne si incanta cu (poate) cel mai haios colind de Craciun:

minions

 

Craciun linistit tuturor!

 

Pastila administrata de Ioana Sigarteu, membru IAA Young Professionals.