Seara YP dedicată experienței de cumpărare la raft și în online a reunit publicul pasionat și creativ și unii dintre marii jucători de retail din România

Zilele trecute a avut loc ultima Seară YP din acest an, organizată de IAA Young Professionals România, asociația tinerilor profesioniști din marketing și comunicare, Echipa YP a reunit la eveniment atat participanți interesați de industria retail marketing, cât și invitați din companii și agenții de top.

Seara YP dedicată experienței de cumpărare și-a propus să aducă în dezbatere strategiile de retail marketing, atunci când vine vorba de diferențierea brandurilor pentru a influența decizia de cumpărare la raft și în online.
Invitații prezenți la eveniment și-au spus poveștile de succes de-a lungul anilor și au împărtășit viziunea lor despre strategiile și execuțiile din offline și online, urmărind procesul de cumpărare al clienților.

Irina Butnaru – REWE România – Penny Market
În trecut modelul standard al unui discounter se concentra pe prețuri mici, marfă dispusă pe paleți în interiorul magazinului, etc. Piața se schimbă continuu, ritmul este alert, iar clientul tot mai pretențios. Acum dispar granițele între discountere și supermarketuri. Noi, la Penny Market, încercăm să inovăm continuu: layout-ul magazinului, sortimentul de produse, dar și experiența de cumpărare a clientului prin intermediul radio-ului instore, Penny FM – primul radio live la cumpărături în România.

Alexandru Bejan – Chief Marketing Officer la Vonino Corporation
In opinia mea, Seara YP a fost o experiență savuroasă atât din punct de vedere al abordării ideilor prezentate de ceilalți speaker, cât și interacțiunea dinamică și spontană avută cu publicul în sedința de Q&A. Accentul pus pe customer journey și conexiunile complexe ce rezultă din implementarea sa, confirmă maturitatea cu care este tratată experiența de cumpărare atât în online, cât și în offline de către branduri. Seara YP a reușit să ofere o perspectivă 360º a strategilor și execuțiilor ce au loc în offline și online atunci când vine vorba de procesul de cumpărare. Mulţumesc pentru invitaţie şi mulţumesc pentru ocazia de a interacționa cu un public pasionat și creativ.

Laurențiu Dumitrescu – Managing Partner la Digital Star
Customer journey este punctul din care trebuie să pornească orice demers în mediul digital. 
Mediul online spre, deosebire de comunicarea clasică, foarte fragmentat și cuprinde un ecosistem de medii foarte variate: Facebook, YouTube, Instagram, Google, Linkedin, Website-urile companiei, etc.
Fiecăreia dintre aceste platforme trebuie să i se stabilească încă de la început rolul pe care îl va juca în fiecare punct al călătoriei unui consumator către decizia de cumpărare. Dacă în comunicarea online nu stabilește încă de la început rolul bine definit al acestor platforme, în strategia de comunicare va fi greu de înțeles care sunt rezultatele pe care ar trebui să le aștepte de la efortul de comunicare în mediul digital.

Mulțumim partenerilor noștri, Editura Publica și IQads.ro pentru că ne-au fost alături la eveniment.

Seara YP este un proiect al IAA Young Professionals România, ce încurajează dezbaterile și transferul de know-how în comunitatea tinerolor profesioniști din marketing și comunicare. Proiectul este structurat în workshop-uri tematice, cu invitați speciali și nume mari din industria de MarComm.