Bergenbier, EY Romania, FRF si Kubis Interactive caută minți creative în CompetițIAA 4! (4)

Lansăm cea de-a patra ediție a CompetițIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch plătit în fața a patru clienți importanti: Bergenbier, EY Romania, FRF si Kubis Interactive.

Pentru a putea participa în CompetițIAA 4, studenții trebuie să își facă propria lor “agenție” și să urmeze pașii de înscriere. În prima etapă, echipe formate din 3-4 studenți / masteranzi trebuie să completeze formularul de înscriere până pe 11 noiembrie, disponibil in partea dreapta.

Etapa a doua va începe pe 13 noiembrie, când cele 20 de echipe finaliste selectate vor fi anunțate în cadrul unei sesiuni de debriefing. În urma acestei sesiuni, se vor trage la sorți cinci echipe finaliste pentru fiecare din cele patru brief-uri. Prezentările finale, atunci când echipele au șansa să își dovedească performanța în fața celor patru clienți, vor avea loc in perioada 25 nov – 5 decembrie.

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu clienți reali și testarea abilităților în domeniu, echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani, dar si multe alte premii surpriza. De asemenea, continuam sesiunile de mentorat cu specialiști în comunicare, care vor ghida și îndruma echipele finalsite pe tot parcursul rezolvării briefurilor.

Mult succes!

 

afiscompetitiaa

 

 

CompetiţIAA este un concurs care își propune să ofere studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice, prin simularea unui pitch în fața unor companii reale. Companiile partenere la ediţia de anul acesta sunt: EY Romania, Kubis, Bergenbier și Federația Română de Fotbal.

„Ca student lucrezi pe multe briefuri fictive la facultate sau la alte proiecte care îţi stimulează zvâcurile creative, dar nu te ancorează în realitatea de business a pieţei. CompetiţIAA răspunde acestei nevoi şi îi aruncă pe studenţii dornici să trăiască adrenalina primului pitch în arena cu cele mai tari branduri. Pentru al doilea an consecutiv avem sprijinul a patru jucători importanţi din piata locală, fiecare cu un brief provocator.” a spus Cătălin Tudor, membru IAA YP și Project Manager CompetițIAA

Studenții care își doresc să participe la acest concurs trebuie să parcurgă următori pași pentru a câștiga:

  1. Să se înscrie pe site-ul oficial. Data limită pentru înscrieri este: 11 noiembrie
  2. După completarea formularelor se va realiza o jurizare a participanților pe baza formularelor de înscriere, în final ajungându-se la un număr de 20 de echipe care vor primi un brief de la una dintre cele patru mari companii partenere.
  3. După analiza și evaluarea prezentărilor și soluțiilor propuse de către echipe, se va alege un câștigător pentru fiecare brand. Echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani, precum şi internship-uri din partea partenerilor.
  4. Noutatea din acest an constă în brieful special din partea organizației Salvați Marele Ecran. Este un brief care poate fi rezolvat opțional de echipe pentru a câștiga un premiu special.

„CompetiţIAA este cel mai amplu proiect IAA YP şi implică cele mai multe resurse din partea asociaţiei, dar este şi cel mai reprezentativ pentru IAA YP. Mă bucur că putem oferi un context competitiv tinerilor pentru a-şi testa vocaţia şi talentul pentru o viitoare cariera în marcomm, dar şi pentru că le oferim participanţilor acces la branduri, mentori şi traininguri care îi pot dezvolta profesional şi personal. „ a spus Ioana Sigarteu, Preşedinte IAA Young Professionals.

Pe lângă posibilitatea de interacționa cu clienți reali și de a expune ideile și părerile în fața unor profesioniști din domeniul marketingului, studenții selecționați au posibilitatea de a participa la workshop-uri și ateliere creative pentru a acumula noțiuni noi, ce vin în sprijinul rezolvării briefurilor.

 Persoană de contact:

Cătălin Tudor

Project Manager CompetiţIAA 4

Catalin.tudor@outlook.com

 


 

Mulțumim partenerilor CompetitIAA!

 

logo bergenbier  ey logo detail frf logo   kubis logo

Parteneri media

iqads logo-angajatori-de-top  logo FFFF 

Proiect sustinut de:

  LOGO AISEC  LOGO-JADE engl-300x195   akcees-logo-300x86   logo PRIME 
 advice   aser   logo-kooperativa-alb