Cannes Lions Romania si IAA Romanian Chapter anunta: “The RUN project-Romanian agencies for Cannes”

Prima actiune a proiectului “RUN – Romanian agencies for Cannes”, reunind jucatori din intreaga industrie intr-o discutie constructiva despre entry-urile noastre la Cannes 2011, va avea loc la 15 iunie, de la orele 19, in contextul oferit de IAA House.

”The Run Project, dezvoltat in formula unui inspirat parteneriat cu IAA, isi propune sa ofere o platforma de dialog si sa devina un catalyst pentru evolutia comunitatii de marketing si comunicare de la noi”, a declarat Teo Migdalovici, ambasadorul valorilor Cannes Lions in Romania.

„Cannes Lions este locul de unde toti creativii se inspira si, mai ales, este locul la care orice creativ aspira. Cannes Lions inseamna excelenta in creativitate si IAA, care isi propune sa ridicele standardele comunicarii, incurajeaza orice forma de sharing care ar putea sa ajute la ” inspiring exellency in communication”, asa cum si sloganul nostru o spune. Imi doersc ca The RUN Project sa fie primul dintr-un sir de proiecte realizate in cadrul parteneriatului dintre Cannes Lions si IAA” a spus Presedintele IAA Romania, Felix Tataru.

La prima editie a proiectului RUN, ce va face focus pe nivelul lucrarilor cu care Romania intra in competitia Leilor, speakerii au fost selectati din randul tuturor  celor care au performat la Cannes fie ca premianti, fie ca shortlistati.
Corina Bernschutz – Starcom, Adrian Botan – McCann, Razvan Capanescu -Publicis, Bogdan Nitu – Webstyler si Eliza Rogalski –Tempo au confirmat prezenta in panelul vorbitorilor. Evenimentul va fi moderat de Felix Tataru din partea IAA si de Teodora Migdalovici din partea Cannes Lions.
La prima editie a proiectului RUN vor fi proiectate lucrari romanesti aflate in competitia pentru festivalul Leilor, acoperind categorii variate: Craft, Creative Effectiveness, Direct, Design Lions, Film, Media, Outdoor Lions, PR, Promo&Activation.

Alte informatii relevante

Cel mai mare numar de lucrari romanesti inscrise la Cannes a fost de 105, si s-a inregistrat anul trecut. In 2011 Romania participa la festival cu un numar de 88 de entry-uri.
B.V. McCann, Grey, Graffiti / BBDO, GMP Advertising, Golin Harris, Image Romania, Let’s Do it, Romania, Mercury 360, Mec Romania, Ogilvy, Ogilvy Action, The Practice, Propaganda Consult, Provocative, Publicis, Saatchi&Saatchi, Starcom Mediavest, The Secret Service, Tempo, Zenith, Zenergy si Webstyler sunt agentiile care s-au inscris in 2011 in cursa pentru Lei.

In 2011, categoria in care romanii au inscris cele mai multe piese este Media, cu 18 entry-uri, urmata de PR cu 16, de print cu 14 si de outdoor cu 13. Cateva categorii au fost preferate de doar un singur jucator roman. Astfel, The Practice e singura companie care a inscris la sectiunea “Creative Effectiveness”, Saatchi&Saatchi-singura care a inscris la sectiunea Film Craft Lions si McCann singura care a optat pentru Titanium & Integrated. La Design avem doar doua entry-uri in 2011, unul din partea Saatchi si celalalt din partea Graffiti.
Detalii despre program si confirmari pentru participare: andra.iordan@canneslions.ro
0744 10 50 15 / 0722 10 50 15