Nicoleta Vasile

CompetițIAA 2.0 reprezintă pentru mine prima experiență în domeniul marketingului, la care am avut ocazia să particip alături de o echipă la fel de pasionată ca și mine de tot ceea ce presupune acest domeniu.

 

 

nicoleta vasile

CompetițIAA 2.0 reprezintă pentru mine prima experiență în domeniul marketingului, la care am avut ocazia să particip alături de o echipă la fel de pasionată ca și mine de tot ceea ce presupune acest domeniu. Prin intermediul competiției de rezolvare a brief-ului oferit de Groupama, am învățat atât pașii teoretici de abordare a situației, dar mi-am și testat capacitatea de a depăsi pragul imaginației astfel încât să ajungem la soluții creative cât mai diversificate și mai neobișnuite. De asemenea, cerința brief-ului a fost deosebită, de creare a brandului de angajator al Groupama, o noțiune ce nu este des întâlnită, dar începe să fie tot mai căutată.

Asadar, CompetițIAA poate fi un prim pas spre familiarizarea cu ceea ce presupune lucrul într-o agenție de publicitate pe baza unui brief, în timp ce relația cu clientul este menținută constant, dar poate fi și o nouă provocare pentru cei care au deja o oarecare experiență

Andrei Stan, ADvolution