Andrei Stan

CompetitIAA a fost o adevarată provocare. Organizarea concursului a fost profesionistă, iar participarea la pitch-ul de selecție intensă. Intensă pentru că am avut parte de competitori serioși, puternici și astfel satisfacția caștigării concursului a fost mare.

2

CompetitIAA a fost o adevarată provocare. Organizarea concursului a fost profesionistă, iar participarea la pitch-ul de selecție intensă. Intensă pentru că am avut parte de competitori serioși, puternici și astfel satisfacția caștigării concursului a fost mare.

Internship-ul a durat doar 4 luni, dar rămâne o experiență importantă pentru toți din echipă. Partea de CSR, la care am lucrat cu BCR, cred că este cea mai frumoasă ramură a PR-ului. Iar când ți se aprobă un proiect ești în al 9-lea cer. Cea mai importantă campanie la care am lucrat, BCR Summer Job, a avut o ediție cu creșteri spectaculoase, câștigând și premii cum ar fi Locul I la WebStock (aplicații Facebook) și Locul II la PR Awards în 2012. Din păcate am aflat asta din întâmplare. 

Per total, CompetitIAA este un proiect pe care îl recomand oricui vrea să urmeze o carieră în comunicare. 

Andrei Stan, ADvolution