ProudYP – Iulia Niculae: Be the change you want to see in the world!

iulia niculae proud yp

 

  1. asl pls

31, F, Buc

 

 

  1. Scurtă poziționare – brand personal – top 3 atribute.

(Target) Pentru cei care vor să-și dezvolte business-ul explorând zona de marketing și comunicare.

(Problem Statement) care au nevoie de ajutor pentru a-și atinge potențialul de creștere.

(Category) Iulia este profesionistul (Value Proposition) care poate transforma visele în realitate

(Benefit) pentru că ea nu uită că „sky is the limit”.

(RTBs) datorită atributelor care o definesc:

–              Pasiune – se angajează în proiecte și campanii în care crede și se implică 100%.

–              DOER – a adus schimbări în domeniile în care a activat și a societății la scară largă prin proiecte precum Let’s Do It, Romania!,  și-a pus amprenta asupra fotbalului românesc prin lansarea brandurilor pentru Echipa Națională, Cupa României, Liga a 2-a, Liga a 3-a etc.

–              Expertiză diversă – 11 ani de experință cumulați în agenții de publicitate, la client și în ONG-uri, timp în care a gestionat campanii de PR, advertising, marketing, a făcut vânzări, HR, voluntariat și a susținut traininguri pe teme diverse.

 

  1. Care este principalul tău defect?

Am multe defecte. Cel mai mare, poate că insist mult când cred în ceva.

 

  1. Care este motto-ul tău?

Be the change you want to see in the world!

 

  1. Care este campania ta preferată din RO/ afară?

Fearless Girl pentru ca mi se pare că trece cu mult dincolo de a fi doar o campanie. Este ca o metaforă adusă puterii feminine destinată să dea aripi doamnelor din întrega lume.

 

  1. Ce calități admiri cel mai mult la un AM / Brand Manager?

Sunt multe calități pe care le admir, dar cel mai mult îmi plac persoanele care cunosc cu adevărat businessul pentru care lucrează, sunt pasionate de ceea ce fac și au o gândire flexibilă.

 

  1. Ce calități admiri cel mai mult la un om de creație?

Admir creativi care au capacitatea de a-și depăsi orgoliul personal, de a empatiza cu targetul pentru care gândesc campanii și de a se transpune în locul clientului pentru a-și autoevalua propunerea.

 

  1. Care este super puterea ta?

Din feedback-ul pe care l-am primit până acum se pare că reușesc cu ușurință să mobilizez și să motivez oamenii.

 

  1. Ce hobby-uri ai?

Imi place să descopăr destinații noi, să port discuții cu necunoscuți sau cu oameni care lucrează în domenii total diferite față de ce cunosc eu.

 

  1. Daca ai fi făcut altceva, în ce domeniu ți-ar plăcea să activezi?

Peisagist, pentru că am o pasiune pentru design și îmi place foarte mult natura.

 

  1. Unde ți-ar placea să trăiești și de ce?

Undeva unde ar fi cald mereu, eventual cu mare și peisaje spectaculoase.

 

  1. Ce apreciezi cel mai mult la prietenii / colegii / oamenii din jurul tău?

Simțul umorului ca o dovadă de inteligență și o privire relaxată asupra vieții.

 

PS:

  1. Mărimea (bugetului) contează?

Mărimea (bugetului) nu contează. Asta dacă ai o idee genială cu insight autentic.