Pastila de joi: Amaq Agency

Am ales o pastila cu gust amar. Nu pentru ca sunt masochist, ci pentru ca pentru multi din oamenii care lucreaza in comunicare, Amaq Agency este ceva destul de abstract. Da, este agentia de propaganda a Statului Istamic, mai nou si in varianta unei aplicatii pentru IOS sau Android.

Aici sunt laudate atacurile de la Paris, aici zonele aflate sub steagul negru sunt prezentate ca fiind prospere si atente la nevoile oamenilor. Exista si parcuri de distractii acolo, nu putem compara cu Disneyland dar initiativa exista. Se vorbeste de baterea unei monede, se explica de ce jihadismul este singura cale de salvare de tirania occidentala (cum si comunismul a fost) si se abordeaza tot felul de subiecte incadrate in menghina doctrinei (revista Dabiq are grija ca asta sa se intample).

In link-ul de mai jos sunt marturiile unui cameraman care povesteste despre masinaria high-tech cu milioane de follower-i:

https://www.washingtonpost.com/world/national-security/inside-the-islamic-states-propaganda-machine/2015/11/20/051e997a-8ce6-11e5-acff-673ae92ddd2b_story.html

Ultimul numar al revistei Dabiq ne explica de ce e bine sa ne supunem si de ce Coranul e singura carte ce trebuie citita:

https://azelin.files.wordpress.com/2015/11/the-islamic-state-e2809cdc481biq-magazine-12e280b3.pdf

Am ales sa scriu despre asta pentru ca Daesh a devenit un brand si asta il face mai puternic decat orice grupare similara care a existat inainte.

 

Pastila administrata de Mihai Torsan, membru IAA Young Professionals.