#Headbandforgood: cand tenisul da inapoi comunitatii

Daca tot suntem in plin sezon de Grand Slam, va prezint o campanie sociala care il are in prim-plan pe jucatorul de tenis nr. 1 in lume – Novak Djokovic.

„Headband for Good”, derulata de ANZ, o banca australiana, isi propune sa stranga fonduri pentru World Vision Australia, organizatie umanitara ce lupta impotriva saraciei si a nedreptatii sociale.

Mecanismul inscrierii in campanie este simplu: fanii tenisului sunt invitati sa distribuie pe Facebook, Twitter sau Instagram o poza cu ei insisi, purtand o banderola pe cap, cu hashtag #HeadbandForGood. Pentru fiecare poza share-uita, ANZ doneaza 2 dolari catre World Vision, in sprijinul proiectelor sale din regiunea Asia-Pacific.
Momentul desfasurarii campaniei este unul oportun, avand loc simultan cu primul Grand Slam al anului, Australian Open (ANZ este pentru al 7-lea an sponsor asociat al turneului).

Spotul principal al campaniei il are ca protagonist pe Novak si il prezinta in timp ce reproduce scene memorabile ale unor jucatori de tenis consacrati precum Björn Borg, John McEnroe sau Andre Agassi, jucatori recognoscibili prin banderolele marca inregistrata.

„Headband For Good” continua succesul pe care l-a inregistrat anul trecut o alta campanie ANZ –„Rally For Good”, al carei ambasador a fost acelasi Novak Djokovic.

Tenisul este un sport foarte iubit in Australia. Iar ANZ stie asta. Alegerea bancii de a isi asocia imaginea cu Djokovic este benefica de ambele parti: ANZ castiga aprecierea australienilor si este perceputa drept o companie friendly, iar Novak are ocazia sa arate o noua fata a sa, care ii poate aduce mai multi sustinatori.

 

Pastila administrata de Alexandra Nichitelea, membru IAA Young Professionals.