Cărți de Marketing citite de Don Draper

Cărți de Marketing găsești peste tot, dar de unde știi care-s cele mai potrivite pentru tine? Păi citești ce au în bibliotecă oameni importanți din marketing. Unul dintre aceștia, fictiv sau nu, este Don Draper, personajul principal din Mad Med.

Când este în pat cu soția lui, Don Draper din Mad Men, citește “Cel mai bun din toate” – un roman clasic scris de către Rona Jaffe în 1958. Este vorba despre o femeie care încearcă să reușească într-o lume a birourilor pline de bărbați.

Înainte de a ajunge în pat cu clientul său evreu, citește Exodul lui Leon Uris. Și înainte de a se culca cu cineva în al doilea sezon, Draper este văzut citind Meditația în stare de urgență – Frank O’Hara. În mod clar, Mad Men nu este doar un serial nostalgic despre zilele când bărbații adevărați aveau pahare de Scotch în mână – este despre zilele în care bărbații adevărați aveau pahare de Scotch și cărți în mână!

Pe lângă cele pe care le citește prin pat sau baruri, Don Draper are o colecție interesantă și în birou.

Ce putem găsi pe raftul de cărți al lui Don Draper?

  • The Hidden Persuaders (1957) – Vance Packard
  • The Lonely Crowd (1950) – David Riesman, Nathan Glazer, Reuel Denney
  • The Image: A Guide to Pseudo-Events in America (1961) – Daniel J. Boorstin
  • Man in the Gray Flannel Suit (novel 1955, film 1956) – Sloan Wilson
  • The Hucksters (1946) – Frederic E. Wakeman, Sr.
  • Meditations in an Emergency (1947) – Frank O’Hara

Articolul a fost scris de Adrian Pașita, membru IAA Young Professionals.